28

برای اینکه آخرین نسخه iOs را داشته باشید نیازی نیست آیفون XS ، XS Max و یا iPhone XR بخرید. اپل فردا دوشنبه 17 سپتامبر iOS12 را ارایه خواهد کرد.

این نسخه از سیستم عامل iOS ، آیفون و آیپد شما را سریع تر و امن تر میکند. علاوه بر آن مدیریت بهتر اعلان ها، میانبرهای Siri،

Memoji و ابزارهای دیگری نیز به آن اضافه شده اند. در عکس میتوانید لیست دستگاه هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی میکنند را مشاهده کنید.

و اما در مورد نصب این نسخه، ابتدا توسط iCloud یا iTunes از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. شاید لازم باشد برای نصب این نسخه مقداری فضا نیز خالی کنید، حجم مورد نیاز برای نصب این نسخه 2.77 گیگابایت میباشد.

در روش اول، اگر به اینترنت Wi-Fi دسترسی دارید، کافی است دستگاه خود را به شارژر متصل کرده و از طریق Settings > General > Software Update این کار را به راحتی انجام دهید.

در روش دوم، با استفاده از کامپیوتر در صورتی که آخرین نسخه iTunesرا دارید (در صورتی که آپدیت نیست، ابتدا آن را به روز رسانی کنید) دستگاه خود را به سیستم وصل کنید، در گوشه بالا سمت چپ iTunes روی آیفون یا آیپد کلیک کنید. حالا روی Check for Update > Download and Update کلیک کنید، مراحل را دنبال کنید تا به روز رسانی انجام شود.

منبع خبر: www.cnet.com

ترجمه: فائزه کیارش پور