فرم ثبت درخواست


دوستان عزیز شما میتوانید با تکمیل و ارسال فرم پیش روی، کلیه درخواست های خود را ثبت نمایید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند. جهت کوتاه شدن زمان و افزایش کیفیت سرویس دهی، نوع سرویس درخواستی خود را به درستی انتخاب نمایید.

سرویس‌های ما شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. تعمیرات گارانتی: زمانی که هنوز گارانتی دستگاه شما به پایان نرسیده است و میتوانید از گارانتی استفاده نمایید .
  2. تعمیرات خارج از گارانتی: زمانی که دستگاه شما به هر دلیلی گارانتی ندارد با انتخاب این گزینه میتوانید از خدمات متخصصین ما با پرداخت هزینه بهره مند شوید.
  3. قرارداد سرویس و نگهداری: ویژه شرکتها، سازمانها و اشخاص حقوقی. زمانی که به عقد قرارداد جهت طراحی، اجرا، سرویس یا نگهداری سیستم های خود نیاز دارید از این گزینه استفاده نمایید.
  4. سرویس در محل: با انتخاب این گزینه کارشناسان ما در محل شما حضور خواهند یافت و نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام می نمایند.
  5. درخواست لیبل گارانتی: واردکنندگان محترم با انتخاب این گزینه و پس از تایید صلاحیت های لازم از سوی سریر میتوانند لیبل گارانتی دریافت نمایند.
  6. تمدید مدت گارانتی: شما میتوانید با انتخاب این گزینه دستگاههایی که گارانتی آن‌ها رو به اتمام است را مجددا گارانتی نمایید.
  7. عضویت در باشگاه مشتریان: شما با عضویت در باشگاه از جوایز ویژه آن بهره مند خواهید شد در گام اول یک ماه گارانتی اضافه، دریافت می‌کنید.
تعیین نوع شخص متقاضی الزامی است
تکمیل این فیلد الزامی است
تکمیل این فیلد الزامی است
تکمیل این فیلد الزامی است
تکمیل این فیلد الزامی است
تکمیل این فیلد الزامی است
تعیین نوع سرویس مورد نظر الزامی است

پس از ثبت درخواست شماره پیگیری به شما ارائه می شود که جهت پیگیری درخواست ارائه آن الزامی است

همچنین در صورت نیاز میتوانید با شماره 66749366 تماس حاصل نمایید

تکمیل این فیلد الزامی است
عبارت امنیتی
مقدار وارد شده به عنوان عبارت امنیتی با تصویر آن همخوانی ندارد. لطفا مجددا سعی کنید.