24

به گفته مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر خیلی زودتر از آن چه انتظار میرفت، رونمایی خواهد شد. طبق صحبت های اخیر دی جی کو، احتمال معرفی این گوشی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که در ماه نوامبر در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد وجود دارد.

سامسونگ هنوز برای نهایی کردن توسعه این دستگاه به اصطلاح وی "پیچیده" به زمان نیاز دارد. نام این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما انتظار میرود این دستگاه با عنوان Galaxy X یا Galaxy F معرفی شود.

دی جی کو، مدیرعامل موبایل سامسونگ: "در حالت تاشده، میتوانید بیشتر کارها را انجام دهید. اما زمانی که میخواهید در اینترنت به دنبال چیزی بگردید، ممکن است نیاز باشد تا گوشی را باز کنید. تفاوت این دستگاه در حالت باز با تبلت چیست؟ چه مزیتی باعث میشود که مصرف کنندگان به جای این که تبلت بخرند، این گوشی تاشو را بخرند؟ هر دستگاه، هر ویژگی، و هر خلاقیتی باید پیغامی معنی دار برای کاربران داشته باشد، تاز مانی که از آن استفاده میکنند با خودشان بگویند: عجب، پس دلیل ساخت این دستگاه توسط سامسونگ این بوده."

وی با اشاره به این موضوع که حالا زمان ارائه این دستگاه فرارسیده، اعلام کرد بر اساس تحقیقات به عمل آمده از مشتریان توسط این کمپانی، درخواست های زیادی برای گوشی تاشو وجود دارد.

منبع خبر: www.phonearena.com

ترجمه: فائزه کیارش پور