recaveryy

در دنياي امروزي اطلاعات حرف اول را در ميان داشته هاي بشر مي زند و به همين دليل است که حفظ و نگهداري آن بسيار مقوله مهم و حياتي مي باشد، اما در شرايط خاص بر اثر عواملي همچون خطاهاي انساني ، آسيب هاي نرم افزاري (مانند خرابي اطلاعات بر اثر ويروس ها و بد افزار ها) و يا خرابي هاي سخت افزاري، اطلاعات ممکن است از بين برود و يا دسترسي ما به آنها غير ممکن جلوه نمايد در اين شرايط شرکت سرير سرويس خدمات بازيابي اطلاعات را به عنوان يکي از خدمات تکميلي خود به هموطنان عزيز ارائه مي نمايد. اين خدمات بازيابي و ريکاوري اطلاعات شامل گروه هاي زير مي باشد :
? هاردهاي مکانيکي (Seagate ,WD ,Toshiba ,Samsung,…)
? هارد هاي الکترونيکي SSD از قبيل Flash Memory ,SD Card
? بازيابي اطلاعات هاردهاي (RAID) يا چندگانه هاي مستقل (RAID در واقع اتصال چند هارد ديسک به هم به گونه اي است که سيستم عامل شما آن را به صورت يک هارد ديسک ببيند که استانداردهاي متفاوتي براي اهميت ديتا يا اهميت فضاي ذخيره سازي دارد)
? بازيابي اطلاعات سيستم هاي سازماني از روي تمام سيستم عامل ها - (Windows, Linux ,Unix ,MacOS,..) - و هر نوع سيستم ذخيره سازي با ظرفيت هاي بالا، شاملNAS، SAN و هاردديسک هاي موازي شده سرورها.

سطوح بازيابي اطلاعات انواع هاردديسک و حافظه جانبي بازيابي اطلاعات در شرکت سرير در سه مرحله يا سه سطح انجام مي پذيرد:
سطح 1- در اين سطح هارد ديسک سالم است، بر اثر خطاي کاربر يا سيستم اطلاعات از بين رفته و با کمک ابزارهاي ساده ديتا ريکاوري و کمي تجربه اطلاعات قابل بازيابي مي باشد.
سطح 2- در اين سطح هارد ديسک توسط کامپيوتر هاي معمولي قابل شناسايي نمي باشد اين به اين معنا است که با هيچ يک از نرم افزارهاي موجود نمي توان آن را بازيابي نمود به همين دليل يا بايد تغييرات سخت افزاري روي هارد ديسک به وجود آورد يا با کمک تجهيزات سخت افزاري شروع به بازيابي اطلاعات نمود.
سطح 3- در سطح سوم ديتا ريکاوري نياز به تعويض قطعه يا قطعاتي در هارد ديسک مي باشد که حتماٌ بايد در فضاي تميز بايد اين کار انجام شود که اين نوع از ديتا ريکاوري در اصطلاح جراحي گفته مي شود. درجه حرارت، رطوبت محيط، گرد و غبار معلق در هوا بر روي ديسک تاثير مستقيم دارد اين عوامل بر روي هارد ديسک هاي مکانيکي تاثيراتي مي گذارد که غير قابل جبرانند و به همين دليل بايد در هنگام باز کردن هارد ديسک به اين عوامل توجه ويژه گردد و کاملاً کنترل شده درب محافظ محيط کاملا تميز باز شود تا آسيبي به ديسک ها وارد نشود و تنها راه جلوگيري از اين امر استفاده از Clean Room مي باشد.
بر خلاف تصور عوام که داخل هارد ديسک خلا است بايد بگوييم که اينگونه نيست داخل هارد ديسک هوا جريان دارد و بخشي از فعاليت هارد ديسک نيز با کمک هوا انجام مي شود.در پروسه جراحي در قدم اول نياز به داشتن يک هارد ديسک مشابه با همان مشخصات فني است که در واقع سخت ترين بخش کار مي باشدکه خوشبختانه این مجموعه باداشتن بانک 10000 عددی از هارد های مشابه توانسته است به بیش از 90 نیاز مشتریان در زمینه هارد مشابه پاسخ مثبت اعلام نماید.

اين شرکت با توجه به داشتن ارتباطات قوي در زمينه بازيابي اطلاعات با متخصصين داخلي و خارجي اين بخش را که در واقع نياز به جست وجوي فراوان دارد را خود انجام داده و کاربران را از سردرگمي در بازار مي رهاند. بازيابي اطلاعات در محل در بعضي از سازمان ها و نهادها به دليل امنيتي بودن اطلاعات و محدوديت هاي مکاني امکان خروج سيستم ها وجود ندارد بنابراين شرکت سرير براي سرويس دهي بهتر به اين عزيزان بعد از بررسي هاي اوليه که با کمک مديران آن مجموعه انجام مي شود قصد به برطرف کردن مشکل داريم در صورت عدم حل مشکل پس از بررسي هاي بيشتر کارشناسان شرکت به محل مراجعه کرده و در حد توان مسئله را در محل برطرف خواهند کرد.در صورت نياز سازمان يا ارگاني به بازيابي اطلاعات در محل مي توانند در قسمت ارتباط با بخش بازيابي اطلاعات يا تماس تلفني و درخواست سرويس ريکاوري در محلشان را به اطلاع رسانند، متخصصين ريکاوري سرير در اسرع وقت در آن سازمان حضور پيدا کرده و به بهترين نحو سرويس درخواستي را بررسي کرده و با توافق اعضاء آن ارگان خدمات مورد نيازشان را ارائه خواهند داد.در بسياري از موارد بازيابي اطلاعات به صورت نرم افزاري بوده که اين نوع سرويس را در محل انجام مي دهيم و در اغلب موارد بازيابي اطلاعات هم نرم افزاري و هم سخت افزاري بوده که اين سرويس معمولاً نیاز به تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته دارد که میتوان گفت هزینه حمل و نقل آن مقرون به صرفه برای مشتری نمیباشد لذا متخصصين ما دستگاه يا هارد شما را در محل رسيد کرده و به مرکز ريکاوري سرير آورده تا در اين بخش سطح آسيب به اطلاعات شما بصورت کاملا گسترده بررسي و اعلام وضعيت شود لازم به ذکر است هزینه پایین زمان کوتاه و دقت بالا از شعائر این مجموعه در بازیابی اطلاعات می باشد.