107
واتس اپ، مانند دیگر کمپانی ها قبل از آنکه مشخصه جدیدی را در اختیار عموم قرار دهد ابتدا آن را در نسخه بتا تست میکند. در این خبر، به توضیح مختصر دو ویژگی جدید در حال تست از این اپلیکیشن میپردازیم:

مرورگر درون برنامه ای، همان گونه که از اسمش پیداست، شما برای باز کردن لینک هایی که در این پیام رسان برایتان ارسال شده، نیازی به خروج از آن ندارید. البته در این حالت قادر نخواهید بود از صفحه نمایش، اسکرین شات بگیرید. این ویژگی هنگام باز کردن صفحه ای که ممکن است آسیب زننده باشد کاربر را آگاه خواهد کرد. اگر هم شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که نگران امنیت خود هستید، بهتر است بدانید تاریخچه این صفحات برای واتس اپ و فیسبوک غیرقابل دسترس خواهد بود.

جستجوی معکوس تصویر، به شما اجازه می دهد عکسی که برای شما ارسال شده را در گوگل آپلود کرده و از طریق این جستجوگر متوجه شوید آیا این عکس قبلا در فضای وب منشر شده یا خیر. گفتنی است این ویژگی برای کشورهایی مانند هند که انتشار اطلاعات غلط در آن بسیار گسترده است، کاربرد دارد.

این دو ویژگی در حال حاضر روی نسخه بتا سیستم عامل اندروید در حال تست است و برای کاربران عادی فعال نمی باشد. افزودن این دو ویژگی و زمان آن هنوز در هاله ای از ابهام است.

منبع: www.gsmarena.com

ترجمه: فائزه کیارش پور